Magen

Har blivit väldigt dåligt med träning några veckor nu, ingen bra uppladdning inför träningsperioden.
Känt mig trött och dränerad på energi. Fick också problemen bekräftade av läkaren häromdagen. Troligtvis har jag dragit på mig en magvirus. Inte bra. Inget att göra något åt, bara vänta ut. Hoppas det släpper snart men just nu känns det som att det ska pågå ett tag till.... 
man får hitta annan träning när man inte kan träna på riktigt. Köra mer balansplatta, stärka vader och vrister. Finns inga genvägar till det perfekta loppet eller hur det nu heter. 
 
 
Finns väl inga genvägar till någonting alls antar jag. Man vill ju tro det men så är det väl inte. Om man inte är i "media" förståss, fast det tar väl tid det också. man kanske är lite för gammal för en tv-karriär, ska vara Antikrundan då men mest som utställningsobjekt.. "ett väl bevarat exemplar men tyvärr är marknaden begränsade för just den här årgången"
 
är det för tidigt för julmusik? Ja, om det är jöback sjunger julsånger 14 så är det defintivit både för tidigt och för sent. denna däremot går bra tycker jag.Tracey Thorn – Tinsel and Lights
 
 
man får väl passa på med julmusiken medans det ligger ett snötäcke över marken, snart töar det väl bort och då blir det en vanlig " I´m dreaming of a rainy Christmas"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0