ajajaj

Ingen bra uppladdning. Tokförkyld i över en vecka och det blir inte bättre, ont i lungorna och konstant hosta. Inte kunnat träna något alls på över en vecka. Är nog inte ens speciellt klokt att springa men jag tänkte starta iallafall. Bara att få chansen att springa/jogga/ gå nerför Champs Elysses kommer att bli en upplevelse. Får väl bryta sen och heja på Tommis jakt på 3 timmars gränsen och Qs jakt på fyra timmars gränsen. tar jag mig själv i mål så är det nog snarare i jakten på vad den mänskliga plågogränsen går... 6 timmar... kan man gå 42 km på 6 timmar? tveksamt

Annars är det bra... förrutom att det inte gick att sova igår natt pga av storm och slamrande paraboldiskar.. i natt vaknade vi bara ett par gånger av skyfall så det var ett fall framåt... skulle bli sol idag men nu börjar det strila igen... förhoppningsvis får vi en soldag på fredag.

Fast det är rätt skönt ändå. helt tyst runtomkring, fågelkvitter och hundskall. Fått besök av en sällskapssjuk katt på altanen. familjen spelar mobilspel, själv läser jag Springsteens biografi... lite sådär faktiskt men den bok jag skulle läsa på semester "the coffee trader" av David Liss var så otroligt bra att jag läste ut den alldeles för fort. ruskigt bra faktiskt, kul att hitta en ny favoritförfattare och slippa vänta på nästa Pellecanos eller Robinson.

Dags att ta en ny kopp kaffe och hosta upp lungorna... igen.- fan också att jag skulle bli förkyld, hade varit perfekt uppladdning att jogga runt lite i lagom temperatur... f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0