Lördagkväll

Lördagkväll i ett kylslaget paris. riktigt djäkla svinkallt faktiskt. Upp halv fem i morse. en tur över det becksvarta bergen mot Bodrum, sen flyg till Istanbul och sen vidare till Orly, avslutade med buss och metro till mässområdet för uthämtande av nummerlapp.
Man blir inte förundrad över att frankrike inte har vunnit ett krig sen napoleons dagar eller att man lyckas förskingra ett helt imperium, hur svårt kan det egentligen vara att dela ut nummerlappar? Finns väl inget som är så komplicerat att inte fransmännen kan trassla till det ytterligare, dessutom med en lätt självklar attityd... själv kanske jag är extra grinig nu när jag är så himla förkyld, vill inte ge sig, resan idag var en plåga...fast det blir väl värre imorgon, kommer iallafall inte att svettas, kommer inte att vara många grader över noll när vi startar...finns på facebook om ni vill se eländet.

Varför kommer man på såna otroligt dåliga ideer egentligen? märkligt att den ungdomliga ivern att göra saker fortfarande finns kvar, skillnaden nu mot tidigare är att jag inte är lika intresserad av att genomföra projekten längre.
Att starta ett maraton men inte slutföra skulle vara väldigt likt mig, älskar att dra igång saker, tycker inte lika mycket om att slutföra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0