medicin

ny tur till apoteket. denna gången en engelsktalande man ( som jag pratat med tidigare) efter mycket om och men kom vi fram till att jag fått skitpenicillin, nu fick jag "good quality" ( man undrar vad det var i dom andra pillren) plus en hel del annan skit. Du är bra imorgon, sa han. Inte fan blev jag bättre, käkar så många piller just nu att jag snart måste ta nya piller emot biverkningarna. Får väl ge det en dag till och se om det fungerar men jag är ytterst tveksam... skulle ha hållit mig till whiskey kurerna... man kanske inte blir bättre men man har roligare.

50.000 pers ska springa genom paris gator på söndag.. siktar på att komma bland dom 49847 första.... kanske borde kolla besöktstiderna på sjukhuset... run or die.... mf

ska bli himla kul iallafall. Nu har ju mina kompisar kommit på att man ska gå på pasta party kvällen innan, pasta med 50.000 andra människor i matens huvudstad... jag är tveksam men hänger väl på. På söndag ska det bli bra mat hur som helst... eller iallafall franskt. Bistro Bofinger kanske. Tar tacksam emot tips på bra typiska franska krogar rumt Quater Latin eller Marais.

Dags att avsluta vistelsen i akbuk med en cay på Garden och sen luftsa hemåt. tillbaka om två månader och då förhoppningsvis en längre period och framförallt frisk.

kommer mer rapporter från paris vad det lider.. ett tips, det är inte jag som kommer först... kanske kan bli den som är sist, dvs springer på 5,59,59 deadline är 6 timmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0