Placering

Kollade just prislistan från Paris ( prislista och prislista, resultat är väl mer korrekt, lär inte få något pris direkt)
Kom på en brilliant 36910:de plats... inte ofta man placerar sig så långt ner. Undrar hur många som kom i mål, såg några bakom mig men dom kan ha sprungit två varv... ujuj så sakta det gick
 
Men jag verkar glad ändå....
 
Om ni sen undrar varför man gör något sånt här trots dålig träning och kraftig förkylning:
Se på denna bild så kanske ni får en liten aning om den känsla det är att starta tillsammans med 50.000 andra på Champs Elysses, kanske den mest berömda paradgatan i världen.
 
 
Kan väl erkänna, utan att skryta, att det gick lite bättre i bowlingfinalen på tisdagkväll där jag blev bästa förlorare ( för att citera Connors från wimbledon), dvs jag kom tvåa. 2000 kr i handen, tack och hej, plus vanliga prispengar och ett bowlingklot ( vad jag nu ska med det till, har ju ett redan.....). 
 
 
Var verkligen tur att finalen gick på tisdagkväll och inte på måndagen för då kunde jag nästan inte gå.. iallafall inte nedför trappor. Var inte själv i Paris med dom problemen, här och var såg man folk som stapplade fram....
 
 
Människan är ett märkligt djur... Vi lär vara det enda djuret som äter trots att vi inte är hungriga, de enda som har sex för att det är kul och, numera, de enda som springer meningslösa lånag sträckor ( och dessutom kommer tillbaka till starten.. vi kommer inte ens någonvart) utan att vara jagade av andra djur.
 
Får fundera mer på detta någon dag och sen blir det till att ta ett omtag i träningen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0