Idag kom domen

Kör dubbelt ett tag, nedanstående är kopierat från vagentillmedoc.blogg.se

Japp, gick till läkaren, febern vill inte ge med sig, tog lite tester och kommer fram till att det är en virusinfektion, dvs det är inget som penicillin biter på utan det är bara att vänta ut... .kan ta upp till två veckor till.
Får inte springa vilket tyvärr leder till beslutat att inte springa Medoc Marathon detta år., Fan så trist, jag som var pågång.
Här ser ni en bild på ett virus, inget att leka med....

Min blogg kommer hädanefter att enbart handla om mig mig mig, och omvärlden, dvs världen kring mig... om man inte får vara egocentrisk vem ska då vara det?

Jag kommer igen... eller som det heter " det är aldrig för sent att ge upp"

Nu till väsentligheter. I går gick Psycho på TV, man glömmer lätt bort hur bra dom gamla filmerna är.
My name is Norman Bates, I´m just a normal guy" Strålande låt från Landscapes album " from the tea rooms of Mars, to the hell holes of Uranus" såna titlar finns inte längre. Einstein a-go-go, snacka om titel... jaja. Fast U2 är säkert bra ( but booooring), Madonna rockar fett och Keith Richard ramlade ur ett träd... ingen märkte nån skillnad. Händer inte mycket kul med musik nuförtiden, Eminems senaste pisstrist, när gjorde Dr Dre en skiva senast, Jay-Z, Nas, Common.
Detta kommer att bli temat på bullentinbergman.blogg.se... gnäll, gnäll.

Jag kommer att bli er gnällspik i natten, klaga på allt.
Varför har dom hittat på nya hastighetsbegränsningar, vad var det för fel på det gamla? Vart tog Hyland vägen ( ok, han dog, dålig ursäkt) arne weise ( ok, dåligt exempel)... slutar nu innan jag trasslar in mig för mycket.
Grundtemat på nya bloggen blir allt var bättre förr, tom framtiden.....
Så, kolla in på bulletinbergman.blogg.se om ni är intressar av lite kvalificerat gnäll.... vem är inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0