Snart igång

Än så länge är det min andra blogg, vagentillmedoc,blogg.se, som gäller men eftersom det troligtvis inte blir nåt lopp så ändrar jag också ämne till mer vardagsreflexioner.

Detta är sveriges första missnöjesblogg, finns för många nöjesblogg, här ska det djävlar i mig klagas.. på allt!
Hur fan kan Bono släpar rutn 180 lastbilar med utrustning för att glorifiera sig själv och sen samtidigt försöka framstå som en självpåtagen Jesus. Trodde Jesus verkligen på sig själv förresten? den första kristna människan var en gud.. nu virrade jag till
det enda jag ville säga var att jag snart kommer att aktivera bulletinbergman

Kommentarer
Postat av: ellinor

haha smart tänkt där:)

2009-08-03 @ 12:13:39
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0