Kort förblogg, resten kommer senare


Kort deppblogg idag... nu vet varför, se nedan, jag återkommer under eftermiddagen när jag har återhämtat mig...


Då var det alltså kört… det där med landshövding. Presskonferens idag halv tolv och jag är inte kallad….

Lars Leijonborg är ett av tipsen. Jaja, vad ska man säga. Lars Nylen är ju lite bättre förståss men han jobbar ju redan, trodde landshövdingjobbet var arbetsträning för arbetslösa, personer som redan har gjort sig omöjligt och som man gärna kan gömma bort i en lite håla som Uppsala, gärna en avlägsen bostad också. Anders ” vet hut” Björk hade väl inget jobb när han kom hit, lär knappast få nåt nu heller.

Fast egentligen är jag bara avundsjuk. Den äkta svenska avundsjukan är det som driver folk så det är inget fel med det. Man ska vara som grannen men lite mer.. är han sjuk så ska fan jag vara sjukare.
" Har han fått cancer? den djäveln ska ju ha allt!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0