Torsd...... kort torsdag alltså

idag blir det bara några korta rader så ni vet att jag inte har avlidit..... tokförkyld och dublin resa på eftermiddagen, får gå på tabletter, inget hinder att flyga om man är drogad eller hur? Dom säljer väl sprit på flygplatsen, alkohol är min enda drog. kanske itne "love is the drug and I want some more" Roxy Music. Nytt citat, alltid bara citat. Han sa, som det står, som det heter i låten.... för skärpa till mig.
Kanske skulle börja citera mig själv. Som jag sa, som jag hörde mig själv säga.... ingen bra ide



Dublin kan bli kul. Finns absolut inget att se. Köpte guideboken Tio i topp.... dom har svårt att ens komma på tio saker att se och göra i Dublin. Fast dom har väl flest pubar per innevånare i världen och det räcker för oss. Pub and rocknroll. Rocken kommer från Dublin, böckerna med. Fast jag vet inte... james joyce... vad hette poeten, seamus någonting... kunde kolla upp det för att inte verka okunnig men men... ni ska få chans att rätta mig. Bernard Shaw kanske fick nobelpris. Becket fick det definitivt. Var ju och såg I väntan på Godot i våras. Persbrand och Rabeus. Rätt bra faktiskt. Häftigt text... ingen ide att börja skriva när sånt redan är skrivet.
För att travestera amerikanske patentverkets chef... allt är redan skrivet.. stackars karl, lär ha slutat sitt jobb frivilligt, runt 1910 eller nåt sånt......



Nej, dags att börja dagen, ska se till att få in ett inlägg imorgon. en spellista också, imorgon blir det en spellista med udda lundell... så trist att så många tror att allt han skrivet är Öppen anstalt.


Kommentarer
Postat av: Thomas

Jorå, Bernard fick nobelpriset 1925, Ha det så kul i Dublin !

2009-12-10 @ 08:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0