Kort inlägg från götet

Onsdag i Götet.. ja, det är väl samma sak som överallt annars, förutom spårvagnar då förståss. Och göteborgare…. Fast dom har dom faktiskt börjat släppa ut nu i stora världen nu, räcker det inte med Jubel i Busken. Undrar om det var många som trodde att det var en porrfilm.. så fick dom den goa gubben Cederhök. Fan vad han var bra förresten… Hebbe lelle… måste se om det snart, om jag hinner, det är rätt mycket man vill se om och så kommer det nytt hela tiden. Varje gång blir man besviken på vilken skit som skickar ut… säger bara Cirkus Möller… sånt kommer våra ungar att skratta sig harmynta åt, inte åt programmet utan åt oss, som såg på skiten. Roligast på tv nu är nästan Americas got talent. Vilka genier och vilka puckon (verkar som jag har fått pucko på hjärnan.. det är nog all pepparspray jag har sniffat senaste tiden), man skulle ha någon talang själv, bara nåt litet… det är väl ingen talang att vara talanglös? A show about nothing… en talanglös talang.. Tyvärr kommer jag inte på nåt alls just nu. Undrar vad man kan bli? Landshövdingkampanjen har mattas av något, 50 medlemmar på gruppen just nu och det räcker inte. Politiker verkar ju trevligt men det är nog för sent, tror inte heller på nåt… planskilda korsningspartiet, kommer ni ihåg dom? Genialiskt. När dom fick sin korsning la dom ner partiet. Jag tror jag blir fotbollsproffs. Lika bra att satsa på nåt stort. Såg att Usain Bolt köpt en gepard, onekligen passande. Undrar vad jag ska köpa? En stornäst sengångare på adhd medicin kanske. Om vi återgår till politiktemat, vilka djur skulle då våra politiker köpa tycker ni? Att Persson köpa sig en valross är väl rätt klart, Östros en ouppfostrad terrier, Mona en kakadua, Borg skulle nog köpa en Borg, han verkar rätt nöjd med sig själv. … Hur många ministrar klarar man att räkna upp förresten? Inte många. Inte många alls. Lika bra det kanske. Blir kort inlägg idag, dags att ge sig av på kurs, man trodde att man antingen var full lärd eller obildbar, vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0