Hela kungariket och en groda

Börjar med att tacka för alla gratulationer… not. Va, säger ni, är det Bergman idag?

 

Är det ingen som bryr sig om namnsdagar längre? Nu ska man väl gifta sig för att man ska få en klapp på axeln förstås. Det kan man väl inte göra en gång per år eller? Giftasyra i Sverige, världen är fan i mig sjuk. Någon som bryr sig om valet, kärnkraftsbeslutet, miljöfrågor, näringslivsfrågor -……mig? Nejdå. Gift dig med en prinsessa och då är man kung.. eller i alla fall prins. Hela kungariket får han inte i alla fall, jag vill ha min lilla, lilla del kvar.

 

Lägg ut att bli kung på tradera så vi får in lite pengar. Som någon skrev, det borde vara topp notering nu. Börsnotera skiten förresten. Om nu folk är då djävla intresserade så kan dom väl köpa aktier och gå på bolagstämman.  Gör Kungen till styrelseordförande och Silvia till VD, det är väl hon som bestämmer i alla fall. Pratar lika bra svenska som Svanberg pratar engelska. The little man… vafan.

 

Är du så där liten eller står du bara långt, långt borta?

 

Ett repris tips: Moto Boy – Lost In The Call


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0