Namnbingo och maraton

Maraton. fy fan för maraton. Blev trött bara av att titta, var tvingad att ta en tupplur när jag kom hem.
Vin och Öl? Man ska dricka mycket när man tittar på maraton har jag hört. Fick tom skavsår i rumpan.
Uppfann en ny lek. Man bestämmer sig för ett namn och så ropar man exempelvis "Heja Tomas" till löparna.
Om det är någon som reagerar så får man en poäng. Jag fick enbart två på tomas men lyckades pricka in en Marco på en italiensk löpare
Maraton är inte så himla kul att kika på så man måste hitta på nåt. Namnbingo. Inget släktskap med kobingo. KOm ihåg var ni hörde det först.
Man blir nästan deprimerad när man ser på. Feta gamla kärringar ( dvs i min ålder och min vikt) tar sig runt de dryga fyra milen,
själv blev jag trött av att gå tillbaka till stationen. Man måste göra nåt helt enkelt. Räcker inte med Mack Off projektet,
får bli ett "ja ja jag ska börja träna" projekt också. Fast jag såg Plura på tv igår och han tränar inte men verkar må bra ändå.
jag vill också ha matprogram på tv... så typiskt att en del får allt, dom bara sniffar i sig av livet ( obs ett skämt).
Jag vill bara sitta här och lukta på blommorna... fast på blommarna har jag lagt lite coke. smart kille.
Spelar 9 juli i uppsala, samma dag som vi kommer hem, kanske ska gå ner och visa upp semesterbrännan, i Sverige lär det vl regna ( man hoppas väl alltid att det ska regna här när man själv är utomlands. Allt är relativt, har du ett värre helsike än mig så är jag nöjd.. avundsjuk och illvilja är det enda sanna känslorna.)
Eldkvarn har överlevt sig själva tycker jag. Deras turnerande är verkligen ett maraton. Trist att det faktiskt inte har kommit så mycket som är bättre.
Tyvärr är det dom gamla banden som regerar fortfarande; Eldkvarn, Persons Pack och kungen av dom alla Uffe..
Ser verkligen fram emot Lundell på grönan i sommar, kan bli magiskt. Tyvärr missar jag Olle Ljungström men man kan inte se allt.
Såg att mitt nya favoritband, Satan takes a holiday (http://open.spotify.com/album/2TR23Ze6w0Vwh2IYsDxwXp, kommer till uppsala och spelar på Fett Me Kärlek. Har ingen lust att betala för att se dom andra banden, man kanske kunde planka in.... det är väl rocknroll?
Har en ny favorit. Songdog. Kan man annat än att älska ett band som har låttitlar som;"One day when God begs my forgivness", "I got drunk and I wrote you a poem" och "She said I kind of looked like Strindberg"?
Sonen springer St maraton. Bild från 12 km och sen en ny från 39 km, han  ser oförskämt pigg ut eller hur?
Maraton. fy fan för maraton. Blev trött bara av att titta, var tvingad att ta en tupplur när jag kom hem.
Vin och Öl? Man ska dricka mycket när man tittar på maraton har jag hört. Fick tom skavsår i rumpan.
Uppfann en ny lek. Man bestämmer sig för ett namn och så ropar man exempelvis "Heja Tomas" till löparna.
Om det är någon som reagerar så får man en poäng. Jag fick enbart två på tomas men lyckades pricka in en Marco på en italiensk löpare
Maraton är inte så himla kul att kika på så man måste hitta på nåt. Namnbingo. Inget släktskap med kobingo. Kom ihåg var ni hörde det först.
Man blir nästan deprimerad när man ser på. Feta gamla kärringar ( dvs i min ålder och min vikt) tar sig runt de dryga fyra milen, själv blev jag trött av att gå tillbaka till stationen. Man måste göra nåt helt enkelt. Räcker inte med Mack Off projektet.


Får bli ett "ja ja jag ska börja träna" projekt också. Fast jag såg Plura på tv igår och han tränar inte men verkar må bra ändå.
jag vill också ha matprogram på tv... så typiskt att en del får allt, dom bara sniffar i sig av livet ( obs ett skämt).
Jag vill bara sitta här och lukta på blommorna... fast på blommarna har jag lagt lite coke. smart kille.
Spelar 9 juli i uppsala, samma dag som vi kommer hem, kanske ska gå ner och visa upp semesterbrännan, i Sverige lär det väl regna ( man hoppas väl alltid att det ska regna här när man själv är utomlands. Allt är relativt, har du ett värre helsike än mig så är jag nöjd.. avundsjuk och illvilja är det enda sanna känslorna.)
Eldkvarn har överlevt sig själva tycker jag. Deras turnerande är verkligen ett maraton. Trist att det faktiskt inte har kommit så mycket som är bättre.
Tyvärr är det dom gamla banden som regerar fortfarande; Eldkvarn, Persons Pack och kungen av dom alla Uffe..
Ser verkligen fram emot Lundell på grönan i sommar, kan bli magiskt. Tyvärr missar jag Olle Ljungström men man kan inte se allt.
Såg att mitt nya favoritband, Satan takes a holiday (Satan Takes A Holiday – Satan Takes A Holiday), kommer till uppsala och spelar på Fett Me Kärlek. Har ingen lust att betala för att se dom andra banden, man kanske kunde planka in.... det är väl rocknroll?
Har en ny favorit. Songdog. Kan man annat än att älska ett band som har låttitlar som;"One day when God begs my forgivness", "I got drunk and I wrote you a poem" och "She said I kind of looked like Strindberg"? Songdog – She Said I Kind Of Looked Like Strindberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0