Om bröllopet förståss

Så, då var hysterin över för den här gången. Vad är väl en bal på slottet? Helt underbar enligt 500.000 människor. Fast visst, kan också tycka att det är kul. 64 sidors Bröllopsextra i aftonbladet idag… där låg DN i lä, dom hade bara 60 sidor.

 

Princessbröllop. One done, two to go.

 

Nästa gång borde inte dom som var bjudna denna gång få gå, lite omväxling förnöjer. Fast jag kommer nog inte med på listan på Madelenes bröllop heller, om jag inte blir landshövding förståss. Rösta på mig! Ska införa lägre pensionsålder och prinsessbröllop varje år.

 

 

Tänkte på Carl-Philip. Han ska ju också gifta sig någon gång. Vore kul om han gjorde något annorlunda. Gifte sig med Mark Levengood eller nåt. Ett Queen bröllop. Då djävlar kommer det nog journalister. Går ju i släkten, inte för att jag tror att det är ärftligt men ändå. V gurra och hans stjärtgossar.  Låter det verkligt bögigt? ” ikväll skulle man nog roa sig men liten stjärtgosse kanske”, vad vet jag. Tyckte nästan Calle såg ut som någon i The Village People igår.

 

Nästa frågetecken…? Martin Timell? Ska han göra en total makeover av Slottet eller? Settman var nog sjuk, annars är det alltid Settman. Alltid denna Settman, från pöka Fård till den nye Hyland.

 

 

Slutligen. Daniel. Vilket geni. Ingen vill plugga eller göra nåt utan snabba klipp ska det vara. Prinsessen och hela kungariket. Helst ska man vara med i media och han har verkligen kommit med i media. Varför tänkte inte jag på det ( fast jag har min egen prinsessa). Serafimer orden och allt. Han har säkert fina biceps men Serafimerorden? Har Stenmark fått den? Björn Borg? Jag?

Liten prinsesshyllning
Popsicle – Hey Princess

Kommentarer
Postat av: Anders

Serafimerorden delas tydligen bara ut till medlemmar av kungahuset och utländska statschefer så det räcker inte att bli landshövding. Sikta på president på Island.

2010-06-20 @ 22:24:58
Postat av: Björn

President på Island? Bra ide. Man kan väl köpa hela landet för en kasse pantburkar.

Hörde att Island dog under finanskrisen och sen spred man askan över Europa...

2010-06-20 @ 22:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0