ännu en dag i kylan

Jag tycker inte om att frysa, jag tycker inte om snö, jag tycker inte om att åka pulka, jag tycker inte att skrapa bilrutorna, jag tycker inte om att inte få upp bildörren, jag tycker inte om att få snö innanför kragen, jag tycker inte om att frysa i duschen, jag tycker inte om att åka skridskor, jag tycker inte om Vasaloppet, jag tycker utförsåkning är för kallt, jag tycker inte om att hälla glykokol i kylaren, jag tycker inte om vinterskor, jag tycker inte om att ha mössa på mig, jag tycker inte om Sixten Jernberg, jag tycker Stenmark är överskattad, jag tycker att Tomas Gustafsson är en tråkmåns. jag tycker inte om tågförseningar, jag tycker att Vinterstudion borde läggas ner, jag tycker is i groggen borde förbjudas.

Kort sagt
JAG TYCKER INTE OM VINTERN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0