Tomflaskor

Varför blir flaskor tyngre när dom är tomma? vad är annars förklaringen till att man hittar tomflaskor i skogen men inga som är fyllda? folk kanske har ont i ryggen och kan inte böja sig när dom tappar saker.
Hur svårt kan det vara att ta upp saker efter sig?
Spelade golf idag och före gick en man med hund. Hunden fick tydligen bita på gamla bollar som nöje ( hm, det där lät nästan som en sexuell invit, har du lust att bita på gamla bollar gumman?...) och när hunden ledsnade så släppte den självfallet det som blev kvar där den stod. tror ni att ägaren ( har svårt att hålla i sär vem som är husse och matte.. hon eller han är lättare för mig... ni förstår?) tog upp skräpet? Ni vet svaret redan. Skällsortering kanske.
Ta upp din egen skit, vem ska annars göra det?
Sverigedemokraterna..... jaha. Vill inte folkpartiet också avskaffa hemspråksundervisningen? Vill inte dom också begränsa flyktinginvandringen? vill inte dom skicka hem anhöriga? Whats the fuckin difference? Är liberalrasism bättre än radikalrasism. Förbjud folkpartister att bära ljusblå kostym. Fast dom är kanske sanningssägarna. dom vill ju avslöja.... nu tyckte jag nästan att jag var kul....
Såg en kontakt på facebook som skrev nåt i stil med... varför ger vi bestånd när vi har folk som har det svårt i sverige? Svårt? I Sverige? Funkade inte viasat eller?  Vi har blivit så djävla bortskämda att man ibland skäms... Långsam uppkoppling är väl snart en FN fråga.
Dvärgflodhästar... jag säger bara dvärgflodhästar... En fullvuxen dvärgflodhäst väger 375 kilo.. Dvärg?!... jag ger upp min bantning och inser att jag nog inte är så överviktig som jag trodde ( men mer oviktigt än jag anade)
En  full vuxen väger fortfarande tvåsiffrigt.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hahaha vilken blandning!

Vikten på en full vuxen måste bero på spritintaget...

2010-09-03 @ 14:12:15
URL: http://kraxrevynytt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0