Valaffischer

Tornving kommenterar valaffischer. Roligast på tv hittills. Roligast i valrörelsen. Se och lär.... tänk baklänges

Kommer fram till att alla affischer är skitbra utom KD, han tycker strutsen ser opålitlig ut...
se själva: http://svtplay.se/v/2139672/elfte_timmen/mikael_tornving_rapporterar_om_valafficher_
Äntligen har det blivit lite fart i valrörelsen ( inte Mådans fläsk alltså). Ett program jag inte kommer att missa hädanefter..
Rösta inte på strutsen, iallafall inte i riksdagsvalet, kanske i landstingsvalet... genialt.
Annars händer det väl inte så mycket i valet. MP kan tänka sig att gå ihop med alliansen om SD kommer in.. .börjar maskrosorna få lite maktbegär eller. Peter Eriksson var moderat när han bodde i studentkorridor i Uppsala så det gäller att vända kappan efter valvinden, då kommer man in i riksdagen och kanske tom i regeringen.
Man borde tillsätta en skönhetsminister som såg till att dom klädde sig lite bättre, en riksdagsskräddare kanske. Tur att man är så snygg själv. Hade jag råd skulle jag handla alla kläder på Tigo....
nej, dags att återvända till verkligheten och inse att det är september och att julskyltningen börjar snart. I år ska jag önska mig nåt riktigt fint i julklapp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0