Trött

Är ni aldrig trötta? Är det för att man börjar bli gammal som man är så trött eller vad tror ni?

När man var ung så orkade man inte gå upp för att man... orkade inte gå upp... morgontrött kanske.
Nu är man så trött att man inte orkar hålla sig vaken  när man kommer hem och slänger sig i soffan. Morgontrött eller kvällstrött? kanske kan kvitta... kanske
Blir ännu tröttare när jag ser alla duracell kaniner springa runt med en energi som säkert är miljöförstörande. TA DET LUGNT!!! Som jag fast inte riktigt så mycket kanske.
Fan, man har nog varit en duracell kanin själv.. när man var yngre alltså, typ igår, igår var jag inte lika trött som idag... det vore helt omöjligt... Tisdag, snart helg....NOT!!!!
Somnade på flyget idag ( nej jag är inte flygkapten.... those fluffy things...) när jag vaknade såg jag terminalen och marken. Skönt, tänkte jag, att sova hela resan.. Snacka om långnäsa... Vi hade inte ens startat.. Jag somnade alltså innan vi ens rullat ut till startbanan... Då är man trött. Sen gick det inte att somna om.
Förr fick man åtminstone sprit när man flyger. "vi bjuder inte på det längre..." Vaddå bjuder?? biljetten kostar 4000 spänn och man får inte ens en kopp kaffe än mindre en stänkare... Stänkare borde vara gratis. Alla droger borde vara gratis. Skulle dom ha tänkt på i Egypten. Det blir inga revolutioner när folk är pårökta eller apraka....
Som Marx sa fast tvärt om. Opium är folkets religion...
Nä, man ska inte klaga. Fan här ligger man... och klagar, gnäller och är allmänt odräglig. Man kunde åtminstone vara odrägligast men inte ens det kan man vara bäst på.... Man för helt enkelt öva mer..
Byter ämne. Spotify reklam: köp vårt mobila bredband av våra återförsäljare eller i våra butiker... nä????  var skulle man annars köpa det? hos dom som inte är återförsäljare? Hos tre butiken ( three is a magic number.. no it´s not, det är bara en djäkligt irriterande jingle....).
Slutligen., en tribute till vår katt, Jay-Z...
Al Stewart – Year Of The Cat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0