Opera

Opera... visst det är ju bra, förståss, men ändå. Var på Folkoperan i går, Figaros Bröllop, trevligt ställe och det brukar vara bra men.
Nu var det rätt trist. Handlingen helt obegriplig. Viss, det kanske hör till allmänbildningen att veta vad Figaros bröllop handlar om men jag har missat det. Pjäsen som den bygger på var kontroversiell, det är ungefär det jag vet.
Sen innehåller den inga hits! Figaro hit, Figaro dit är inte ens med... OK, jag vet att den är i Barberaren i Sevilla men varför ska det vara så uppdelat, den är ju bra... lalallalalalalalallalalallalalala
Sen skriker dom i mun på varandra. Dålig respekt... Nej, lär dröja ett tag innan det blir opera igen.
Får hålla mig till Rockn rollen. Bob Hund på tisdag. Där kan vi snacka om ett band som ger allt. En liten försmak här
Bob Hund – Det Överexponerade Gömstället
kanske inte deras bästa men Bob Hunds sämre alster är ändå bättre än det bästa av många andra.
Här kommer en av mina favoriter
Bob Hund – Düsseldorf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0