Ny start, nystart eller nys tart?

Hur många gånger kan man göra en nystart? Känns som jag frågat det tidigare... Enligt min mening hur många som helst, det är bara att starta på.. huvudsaken är väl att man slutar en gång mindre än gånger man startar?


Nu kommer all ilsken energi och lite glad tillrop att ägnas bullentinen istället för den golfblogg jag skrivit en tid. Höst nu, tänker ni, då kan man väl inte skriva om golf. Så sant. det är dock inte hela sanningen förståss...
Man behöver få respons på det man gör eller hur? Några små kommentarer typ " det var kul, bra skrivet, du är en komplett idiot eller vafan nu då...." men ingenting trots en del läsare. Sen när det kommer kommentarer som " det får du inte skriva om... " då lägger jag ner.
Barnsligt? Kanske men som Bobby Brown sjunger
Lägger hellre min energi här där jag tydligt säger att det är en gnällblogg... om man då inte tycker om att jag gnäller då har man uppvisat en väldigt låg nivå av slutledningsförmåga.
Här har jag faktiskt fått kompisar. Bloggkompisar.. Märkligt eller hur? människor som man enbart känner via vad dom bloggar om eller vad dom skriver på facebook känns som mer kompisar än människor man träffar i det dagliga livet. Det är nog för att man när man skriver vågar blotta sig på ett annat sätt än man gör när man träffas. Man döljer sig bakom orden men vågar då kanske stå mer för den man är. Kanske.
Bloggkompisar är med och bantar... det tycker jag är kul.
Nu ska alla väglusar, folk som inte begriper att dom ska betala när dom står i kön på ICA, trädmassakerare,

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tar på mig min rosa wct och skriker ÄNTLIGEN ;))

Går det bra med bantandet? Vi kör hårt fast jag får inte till några kurvor och tabeller... inte än iaf. Gissar att helgen blir fantastisk!

2011-09-16 @ 17:03:20
URL: http://kraxrevynytt.blogspot.com
Postat av: "klicken"

"Nu ska alla väglusar, folk som inte begriper att dom ska betala när dom står i kön på ICA, trädmassakerare,"

--- Vad hände där? Verkar som om meningen inte är fullständig, eller är det jag som inte fattar??

2011-09-19 @ 09:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0