Ny spricker planerna

Nu spricker mina träningsplaner ordentligt. Igår var det för kallt, imorse ännu kallare och sen ska jag iväg till Helsingfors, hemma sent imorgonkväll, så ingen träning imorgon heller. Torsdag lär det bli svårt att hinna. Lämna katten, packa och sen iväg för avresa till vårt hus i Akbuk. Fredag får man väl plåga sig med en riktigt rackarrökare... då ska det bli fint väder iallafall, likaså på lördag men sen blir det regn. Vi får roa oss på annat sätt. Semester en vecka och man börjar fundera på hur man ska roa sig? Den moderna människan är för stressad. Man borde istället fundera på om man överhuvudtaget ska gå upp.
den här gången är iallafall fokus på att träna. En sväng till Kusadasi för lite shopping är också inplanerat, kanske marknadsbesök på lördag ( fast det verkar vara enda dagen det är fint väder) och sen kanske middag med grannarna. Trist att inte kunna prata med dom men vad gör man? Ester kan lite turkiska men Anette och jag är helt värdelösa... jag är för gammal för att lära mig ett nytt språk, får vara glad om jag fortfarande kan lite svenska.
Kommer lite rapporter från Akbuk vad det lider. glad påsk på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0