Musik till träningen

Nu har jag fått nog... Jag kräver en Laleh fri dag.. ( just nu vill jag leva... nej, inte om jag får bestämma, ok, det vara att ta i... räcker med att hon är tyst när jag ska gympa).
Två träningspass i helgen. Samma eländiga Laleh låt på bägge passen. tjejen skriker ju bara.
Är det något fel på Thomas Ledin Tomas Ledin – Just nu kostar det mer eller är det så att man helt enkelt bara har köpt en skiva i år. Verkar så, på ett av passen spelade man tre låtar från Så mycket bättre...Undrar hur många skivor det kommer per dag men nejdå... "så mycket bättre, när vi är tillsammans...." bra program, ingen träningsmusik.
För visst är det så att musiken har betydelse för hur man upplever träningen? Gärna lite aggresiv musik när man börjar bli trött osv. Lite lugnare när man slappnar av osv. Det är nog svårare än man tror, kanske.... jaja. nu gnäller jag igen..
Whitney Houston är död.. jaha... så trist för henne. Länge sen hon gjorde något av intresse eller? Uttjatade " I will always love you..." här är originalet...Dolly Parton – I Will Always Love You - Original Version
Fast när wyclef klev in så blev det ju bra förståss....Whitney Houston – My Love Is Your Love allt Wyclef gör blir ju bra så det var inte så förvånande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0