Friskis

Nu har friskissäsongen dragit igång. En närmare döden upplevelse i går på Monicas pass. Trött fast jag inte riktigt tyckte det var lika bra som tidigare pass. Vi får väl se, det kanske förbättras efterhand.
Lite trist att det inte finns någon feedback sida där man kan komma med förbättringskommentare ( personliga då förståss, finns inget rätt eller fel när det gäller träning).
Nu är jag igång iallafall. Blir en runda idag också även om det ser riktigt kallt ut. Får klä på mig och hitta bra musik så man glömmer hur trött man är. Fast är musiken för bra så springer jag nästan alltid för fort i början och får igen det på slutet. Kanske ska köra en liten revival idag...
The Jam är ett bortglömt band tycker jag. Man pratar idag bara om Clash, SP och ev Ramones. Måste någon dö för att dom ska få ett bra eftermäle? Paul Weller har väl blivit lite väl pretentiös med åren men medge att en enkel slagdänga som The Jam – Pretty Green är strålande för att inte glömma hela första, andra och tredje skivan.
The Jam – In The City
finns många låtar om städer....    Magnus Lindberg – Tårar Över City är kanske en av de bättre.
Visst är det skönt att ha så smala och vältränade kompisar. Hittills bara fem, inklusive mig själv, som tycker att dom behöver gå ner i vikt under våren... Dom kommer att skämmas när jag spänner magmusklerna på stranden i sommar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0