Funderingar över en bortslängd måndagkväll

Blev faktiskt en löptur igår. hade min nya favorit i hörlurarna, Frank Ocean – Novacane - Explicit Version, tyvärr verkar han inte gjort mer än två låtar så det blir lite enforming. Hur som helst så är det the soundtrack of this spring "fuck me good, fuck me long, fuck me numb". Gick väl sådär att springa. Mest negativt var att när jag kom hem var jag så trött att jag fastnade framför Idrottsgalan.. fan så booooring....
Var hade dom hittade artisterna förresten? Nick Borg sjunger Clash? Inte ofta man hoppas på sändningsavbrott men nu hade det inte gjort så mycket.
Sen vann en hoppare Jerringpriset.. fast han inte ens hoppat själv. Säkert duktigt men inte var han min favorit. Troligtvis håller han fortfarande tacktalet, alla program blev försenade resten av veckan, morgonnyheterna startar fortsättningsvis kl 15 på eftermiddagen.... han har väl inte fått chansen att prata i tv tidigare.... jaja. Idrottsgala, hoppas han ger hästen en morot.
Jag borde ha fått priset för årets prestation för att överhuvudtaget ha sett på skiten... så blir det när man inte orkar sträcka sig efter fjärrkontrollen. När jag var liten fanns det bara en kanal så då hade man inget val, det var Hyland eller inget. Nu kan man iallafall välja.. om man orkar byta kanal förståss... Kommer ni ihåg stresspunkten som blinkade 30 sekunder innan ett nytt program började på den andra kanalen ( för yngre läsare, vi hade bara två kanaler, dubbelt så många som vi hade tidigare... ). Idag skulle det väl blinka hela tiden antar jag... Fast det är väl lika lite att se kanske.. ingen som lyckats axla Hylands roll ännu.....
Dagens händelse. Thåströms singel finns på Spotify:
Thåström – Beväpna dig med vingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0