Idag gäller det

Idags startar kampanjen på riktigt, förra veckan vara bara en förövning. Märkligt att man alltid ska behöva tänka på vad man äter. Är väl så att när man bestämt sig för att köra en kampan så svullar man lite extra, man vet ju att man kommer att gå ner eller hur? 10 procent på 100 dagar innebär en promille per dag, låter inte så farligt eller hur? Tyvärr började det med en resa till holland och två nätter med hotell mat ( inklusive frukost...) inte bra. Får hålla mig till fruktsalladen.
Gympapass igår. Hur många svettiga medelsålders halvfeta personer kan man få in i ett rum. Minst 150 iallafall. Absolut knökfullt. Inte så lätt med snurrsteg då ( varför dom envisas med att snurra är obegripligt) men jag blev trött ändå. En närmare döden upplevelse... Kondition är verkligen färskvara.
En av helgens stora upplevelser var dokumentärer om Thåström från Way out west. Finns på svt play. Live dränktes rösten rätt ofta av musiken men nu gick varje ord fram. Otroligt bra. Tänk om man hade hans energi när man blev 50.... ooopps. har visst fyllt ännu mer, är numera så senil att jag gärna glömmer bort födelsedagar.
Sen kan jag rekommendera en film Kvinnorna på sjätte våningen. Otroligt trevlig och bra. Se den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0