Ny runda

Körde en runda igår trots att det inte kändes bra. Nu gick det betydligt bättre. Tog en allergitablett strax innan rundan. Kan det vara det som gjorde skillnaden? Nu gick det väl inte riktigt så fort som det borde, 5.39 tempo i 16 km, men ändå helt ok. Inte långt kvar nu och träningen måste trappas upp till minst 50 km i veckan, inte de 35 som jag kör nu.
 
 
Ny favorit i hörlurarna, Frank Ocean, riktigt skön musik och när Novacain kommer på så går det alltid fortare. Annars har det blivit lite Coldcut mest kända för Doctorin the house för rätt många år sedan. Kul samplingar och intressanta vändningar. Musik är allt när man springer.
 
 
Dags för Kent ikväll. Tycker egentligen att dom är väldigt bra men jag lyssnar aldrig på dom. Blir liksom inte av. Thåström, Lundell och även Eldkvar går runt i lurarna ibland men aldrig Kent. Här är dock min favoritlåt: Kent – Den Döda Vinkeln
 
 
Ska bli skönt när loppet är gjort så jag kan övergå till att gnälla lite mer på bloggen, det är trots allt en gnällblogg eller hur? inte nån djävla " se hur mycket jag springer era lata djävlar" blogg.
 
 
 
Finns så himla mycket klaga på att det borde räcka ett tag. Idioter till politiker som förstör min stad för att folk som inte bor här ska flytta hit  samtidigt som man höjer kommunalskatten. Hur fan går det ihop? Är man fler som delar på kostnaden så borde det väl bli billigare? Icke sa Nicke. vem var den där nicke förresten? 
 
 
Arne Hegerfors... gick inte han i pension förresten, sluta medans du kan välja själv och inte bli tvingad. "OS är så bra för där får alla sporter vara med". Hur fan kan han kalla sig sportjournalist? Bowling är den idag största sporten i världen som inte är med i OS. VM i bowling är ett av de mästerskap som har flest deltagande länder. 
 
 
Zachrisson.. bäst före datum 1968. kommentera golf din senila dinosaurie och inte allt annat! Vi som spelar golf vill veta vilka klubbor, bollar, hur dom slår inte att Kurt wtf snubblad i klubbhuset 1948.
 
 
 
Sådär ja, nu har jag fått gnälla av mig lite. skönt, nu känns det bättre, nu finns det energi att börja klaga på svenska idrottare som självfallet kommer att underprestera i OS... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0