run fatboy run

50 liter Efes på tre veckor... märks. försökte springa fortare idag men det gick inte.. no fucking way. inte en chans att jag skulle klara en mara nu´... och det är bara 10 veckor kvar, lite stressande. Man ska springa för att det är kul, inte för att bli stressad,nåt gick fel...var är min losecburk?   
 
 
 man blir stressad av allt... 
vart tog "jag brukar jogga lite" vägen? Nu djävlar ska det löptränas... köpa träningsprogram på runkeeper, prestera, prestera, prestera. Allt har blivit så komplicerat och, framförallt, så allvarligt. 
 
Kan man inte bara få jogga lite utan att få prestationsångsest? Spela lite golf utan att jaga handikapp? kanske inte.... världen har väl blivit konkurrensutsatt antar jag..Man får göra som Jan Malmsjö.... hoppa av skiten... Livet är det som pågår medans man är upptagen med att leva.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0