tisdagkväll

Lite bättre idag faktiskt, tror det beror på allergimedicinen, tar en extra tablett en stund före runda vilket verkar hjälpa. Två mil med start över Berthåga sen ut till Ulva, hågadalen och sen Stadsskogen hem . 
 
Efter den strålande konserten med Kent i lördags så tänkte jag att jag skulle ta och köra bla nya skivan i lurarna under rundan för att se om jag missat något. Nej, tyvärr har jag inte det. Rätt trist faktiskt, riktigt trist. Schabloner och upprepningar. 
 
 
Märkligt när en av Sveriges mest erkända låtskrivare, frontman i Sveriges kanske mest kända band ( någon som kan namnet på de andra medlemmarna i banden? kunde väl tro det), säkert god för hundratals miljoner, gift eller i allafall sambo sedan länge och han sjunger om hur misslyckad han är, hur han missade alla chanser osv. Känns lite patetiskt faktiskt. Mer deppad och självömkande än Lundelln någonsin var på Vassa eggen och då var han nyskild och konstant full... Känns som bandet går baklänges.
 
 
Har sagt det förr och jag säger det igen. Det finns ett samband mellan vädret och Lundells sommarturneer. Alla kan väl vara överens om att det inte är något vidare väder i sommar och samtidigt så är det ingen Lundellturne. Hur var vädret förra sommaren? typisk svensk sommar säger ni, ni kommer alltså inte ihåg. det var dåligt och lundell spelade inte då heller. SMHI kräver en Lundell turne... vad gör karln förresten, kan han verkligen ha så mycket att göra att han inte ens har tid att ställa in en konsert? tveksamt. 
 
 
Om ni vill veta, fast det vill ni väl inte, så har jag träningsvärk i benen.... så nu vet ni det. Totalt ointressant information men medge att nästan all information är ointressant.... Som vädret....Ointressant. Ska iallafall inte åka och bada. Dessutom är vädret alldeles utmärkt, fast inte just här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0