Trögt nu

Trög träningsvecka. Tre kortare pass. Skulle köra ett långt igår söndag men det gick inte. tror jag har blivit förkyld eller också är det riktigt allvarlig allergi som slagit till. 13 km i 5,55 tempo duger inte alls. Dessutom helt slut när jag kom hem. Somnade tom på soffan.. Tur att man inte sprang på lunchen ( vilket jag faktiskt aldrig gör).
 
 
 
Ingen bra utveckligen med vikten heller, faktiskt gått upp ett hekto trots försök till att hålla igen.. INte så konstigt kanske. Fish and chips med pilsner på Grönlund igår.. inte den bästa kosten om man ska gå ner i vikt.
Man borde köra ramadan, då borde man gå ner lite oavsett hur mycket man äter på nätterna.
 
 
Hittade en skön spellista att springa till:
Hipster Soul
 
share my playlist ( SMP) är en otroligt kul sida och app. Kör nästan alltid okänd musik när jag springer, rätt trött på halvtechno svensktopps musik som man kör på svettis. Kommer väl ett gäng "så mycket bättre" låtar till våren.. Lär väl bli bättre än förra gången iallafall, nu slipper vi Laleh... säkert någon som mörder en Olle Ljungström låt istället, nåt att stå ut med under svettiga svettis pass.. kanske är bra att man retar upp sig. Fast samtidigt, om man retar upp sig på musikvalet på ett gympa pass så har man antagligen inte så mycket att klaga på i övrigt. Klagokvoten måste uppfyllas så då letar men möjligheter... kanske...
 
 
Kanske får bli ett höstlöfte; sluta klaga, tänk förbättringspotential istället.. inte lätt sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0