Ingen återvändo

Nu är det ingen återvändo, femton timmar kvar tills startskottet går. Känns sådär. Dras med en lätt förkylning som oroar mig lite, sen är ju vädret inget vidare men som golfarna säger " det finns inga dåliga kläder, det finns bara dåliga golfare".

Man ska tydligen lägga upp en taktik, jaha. Undrar om San Marino gör det när dom möter Spanien i fotboll? "vi lägger oss på försvar och tar dom på slutet eller?"... Min taktik för bli gå ut lugnt och sen sakta ner. Nästa år ska jag vara i bättre form, då ska jag spela wordfeud medans jag springer.. det vore nåt.
Nej. mer positiv nu... Funderar på att ta rygg på någon mörkhyad typ, dom är ju bra.. .fast tänk om jag tar fel och springer efter Alice Bah... får nog låta bli att ha någon taktik.
Blir det för djävligt så lägger jag av efter 17 km och åker hem och ser maratonmannen. Ni vet, den med Dustin Hoffman och en tandläkare.
Hittar inga låtar om maraton löpare så det får bli lite Spencer Davies Group ( med stevie Winwood ) istället
The Spencer Davis Group – Keep On Running
Kommer rapport imorgon kväll. Hoppas dom har bredband på akuten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0