Nystart

Idag börjar det om. Har sprungit en gång sen maran förra lördagen så det har i princip varit vila och svulla. Gått upp 1,5 kilo... ujuj...
Men, nu börjar det om. 16 veckor kvar till Berlin. Då djävlar....
Nya skor inköpta och ska hämtas ut på posten idag. Lättare nike skor
Free Run+ 3 Nike Blå/Grå
Inhandlat 16 veckors program via Runkeeper.. Känns tungt att träna 75 gånger till men det blir nog bra när man kommer igång. Mer tempo, vilket jag tycker är dötrist, fartlek, trist det med, gillar mest att slå på autopiloten och lufsa på i strax över gångtempo.. men på det viset blir det ingen förbättring.
Målet är i första hand att ta mig under 5 timmar, i andra hand att försöka komma under 4... kan bli svårt men jag ska göra ett försök. Då krävs det nog träning, kost och lägre vin intakt.... fan, kanske ska satsa på att komma strax under fem istället... man kan ju inte sluta dricka rödvin bara för att man har fått för sig att springa dryga fyra mil i Berlin? Nån måtta på galenskapen får det lov att vara....
Nu ska jag se vad som ska göras idag... Första passet kan väl inte vara så tungt.  Blir nog värre i Turkiet.... 32 grader i Akbuk igår.. får bli riktigt tidiga morgonrundor vid stranden. helt ok....
rapport kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0