träningsfritt

Ingen träning igår, numera får man dåligt samvete när man inte tränar, det är bra. Vin och mat på Pub 19 istället, ujuj, blev ett ordentligt kaloriöverskott igår som det blir svårt att ta igen. tänk att man alltid ska jaga vikt, man borde vara född i ett land där ålder och fetma uppskattas. " titta vilken sexig gammal tjockis" hör man inte så ofta... kan bero på att tjock inte är snyggt, gammalt inte heller snyggt, iallafall inte sexigt.
Helgen närmare sig och nu då är det inte mycket till vila som väntar. Gympapass fredag, långlöpning lördag, dubbla gympapass söndag, sen får man vila upp sig antingen på akuten eller på jobbet på måndag.
Svårast är att fundera på vad man ska lyssna på när man springer.... lite av ett - lands problem kanske. Senast blev det; Dj Premier samlade verk. riktigt bra. Imorgon funderar jag på; Satan Takes A Holiday – Who Do You Voodoo
tyvärr finns inte deras briljanta debutalbum kvar på spotify, trist sånt. går fort när man lyssnar på "surfpunk", kanske finns nån Cramps. ska kolla direkt.
Japp dom fanns, däremot saknar jag deras "bikinigirls with machine guns". strålande låttitel. får nöja mig med: The Cramps – Can Your Pussy Do the Dog? rätt klämmig titel det med....
Får spendera sista timmarna av veckan med att skapa en spellista så man har något att se fram emot till lördagens löprunda... synd att jag inte är så förtjust i ljudböcker, det vore bra att lyssna på, man måste antagligen lyssna klart så det kan bli en lång runda... kanske.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0