Träningsnarkomani

Nu börjar jag komma upp till läget när jag får dåligt samvete och mår dåligt om jag inte tränar.
Hade tänkt springa igår men det blev inte av, fick dåligt samvete direkt. Är egentligen väldigt bra att det är så, gäller att hålla i den känslan. 100 timmar är planen innan berlin, 100 timmars löpning alltså. hittills har det blivit 20 timmar så jag är en bit på väg iallafall. Sen tillkommer 32 timmar gympa på friskis. borde ha fått bättre kondition.
Nåt fel är det dock med kosten, inte alls så stor nedgång som jag hade hoppats. Fast det kanske är bra att det inte går för fort. Målet är att väga under 90 när loppet är, blir en bira fri sommar.
Öl hör sommaren till.. speciellt om man är i turkiet vilket vi planerar att vara i hela tre veckor, minst. Fotbolls-EM bland britter i Turkiet. Trist att Turkiet inte gick vidare. Dom är verkligen fanatiska fotbollsfans. "Zlatan?" ja, då vet dom var man är ifrån. Idrotten förbrödrar antar jag.
Fast innan sommaren blir det ett turkiskt träningsläger om två veckor. Då dj.....lar ska det tränas. en runda varje dag... en pilsner, max varje dag. En öl per mil kanske. Såg att det var 20 grader därnere nu... man bor på fel ställe i världen, det är helt klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0