Foten

Fotproblem... väl beskrivet av gus dahlsröm
Gunnar Lindquist – Hål i gatan
2,44 hålfoten
Sprang lite lätt  7km på runt 6km/ minuten igår. Det kändes väl lite men det berodde nog mer på att jag kände efter. Tror man att det ska göra ont så blir det gärna så. Ska nog gå bra.
Nu oroar jag mer för vädret. Ska tydligen bli riktigt eländigt. Vad har man då på sig då? Kan knappast springa i regnställ. Blöt om fötterna är inget vidare när man springer. Får ha paraply. Är det tv sändning förresten? Då kan ni kika efter han som springer längst back med ett paraply. Man kanske skulle hyra in en paraplybärare som springer bredvid och håller paraplyet. Folk lär ju vara arbetslösa... man kanske tom kan få bidrag när man erbjuder folk jobb... kanske göra en liten vinst...... sen har man reklam på paraplyet... ger ännu mer pengar... känner att det kommer att bli plus på detta...
Tycker fortfarande att det är en rätt knäpp ide att springa över fyra mil tillsammans med över 20.000 andra idioter... Men... alla andra verkar ha sprungit så nu är det min tur, lite som konfirmationen ( som jag inte heller har gjort). Ska göra. Fast man får väl inga presenter efteråt antar jag, bara blånaglar.. precis som jag inte hade det redan nu... usch vad man ser ut, får köra med nagellack i sommar.
det bästa med att förbereda sig för en mara är att man ska äta massor.... kanske ska förbereda mig för en mara varje vecka och sen ställa in pga (hål) foten. jaja. ingen golf blir det heller, tror att golf är en orsak till fotproblemen, får bli en stel runda på söndag morgon istället.. om jag kommit i mål då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0