Skada

Det som inte fick hända hände... skadad..

Har haft problem med en fot ända sen i vintras, höger foten låser sig på utsidan, gör skitont men går att "knaka" loss så släpper det. hände igen i söndags och nu har det bara delvis släppt... Ont och uppsvälld. Långt kvar till loppet men det märks att man inte tränat nu på en vecka. kanske endorfinbehovet gör att när man inte tränar så blir man deprimerad. Säkert därför jag känner mig förkyld också... ingen bra uppladdning.
det enda som är bra med att loppet kommer snart är att man får börja äta ordentligt med mat, onekligen rätt skönt...ladda upp med pasta varje dag, jordnötter både före och efter maten... fast inte så mycket vin. Pasta kräver rödvin eller hur?
Vore onekligen trist att inte kunna ställa upp. Har sprungit 59 timmar i år. Målet när jag startade var 100 timmar tom berlin och det bör inte vara några problem. Stockholm är bara ett träningspass som alla andra, lite längre, det är enda skillnaden.  Vi får väl se, håller er uppdaterade... starta ska jag iallafall om jag så ska gå på kryckor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0