Träning och alkohol

Lååååång helg. Träning och alkohol hör kanske inte ihop. Middag med Skyfall ( skitdålig) i fredags. Borde ha hetat Sleepfall... Sen 20 km träningsrunda på lördagen. Gick rätt långsamt men får skylla på lervällingen uppe på Nåsten. Sen fest igen och hem kl tre på natten. Blev inte mycket till pulsmedelpass på söndag eftermiddag... borde inte ens ha gått dit. meningslöst att gå på gym om man inte är taggad nog.
 
 
 
Testad the stick en del på slutet, fungerar faktiskt... finns tydligen inte att köpa i Sverige, jag köpte min på mässan i samband med Berlin maraton.
https://www.thestick.com/cgi-bin/commerce.cgi?preadd=action&key=HW-2300
 
 
 
Hur kan man springa två mil på en helg och samtidigt lyckas gå upp två kilo? undrar hur mycket jag hade gått upp om jag inte sprungit. Nu är det totalt slut med mat...vattensoppa med vatten till och vatten till efterrätt... det blir gott. Måste finnas nåt sätt att äta mat utan att gå upp i vikt... fast kom man på det så blev man väl miljonär direkt.
Får intensifiera träningen istället, verkar vara enda metoden. Springa, sova, springa, sova.... då dj------
 
 
Blev inte riktigt som jag hade gissa i lördags på Så mycket bättre. Riktigt tråkiga låtval. Uggla överlägsen men det var inte mycket kvar av originalet, samma känsla dock och det får väl räcka.
 
här kommer först mina tips och sen vad jag hade velat höra
Olles lista
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0