Arlanda

Dagens efter, ja inte så, dagen efter Berlin förståss. Blev inget riktigt party, hade nog tänkt mig några bira till men inte ens Berlin svänger på en söndagkväll. Känns lite i benen idag, inte så farligt, mest när man suttit stilla en stund. Fast så ska det väl vara.
 
 
Blir mer och mer besviken på loppet....måste bli revansch... och det snart... går det ingen mara på julafton. Kalle maran...Amsterdam och drygt ett år känns lite avlägset. Det är NU träningen börjar.... eller imorgon, eller dagen efter... man ska inte skjuta upp till imorgon det man kan skjuta ner idag ( gammalt cowboy ordspråk,..... undrar om ungarna idag fortfarande leker cowboys och indianer? Knappast.  vad lekar ungar idag? ios och android? hm)
 
En vecka svullande, invägning och sen djävlar.... fan vad jag ska bli snygg ( citat ronny eriksson... ni vet, han som myntade uttrycket " det är aldrig för sent att ge upp"). Smal, snygg och oemotståndlig. Nu är jag bara snygg.... skojar bara, klart att jag är lite oemotståndlig också (in your dreams mf).
 
Nej. man måste sluta drömma och börja göra saker. Sluta planera och istället exekvera ( där fick jag till det....). Sluta prata, börja...... (här sprack det, kom inte på vad man sak göra istället för att prata... vara tyst? skulle inte tro det)
 
Slut för nu, återkommer med fler sanningar imorgon, hoppas ni kan hålla er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0