Kom ii mål

Kom i mål men det var inte mer.
 
Tidiigt morgon i Berlin. Klockan ringde redan kl sex. Kaffe till frukost och sen iväg till startområdet. Vi var alldeles för tidiga. Vad gör man p ett start område i två timmar.... ingen, nicht, rien.
 
När det en blev dags att starta var kön till toaletterna giantiska men med tysk ordning, alla står i kö. Pissad och klar så var det dags. Tog väl 25 minuter att ta sig till startlinjen, sen var det dags. 
Första biten gick väl bra men sen.. ujujuj. Blev otroligt jobbigt, mycket jobbigare än vad jag hade föreställt mig. Antagligen är det vikten som förstör, fan att man alltid ska vara för fet. Vad var det svullo sjöng " för fet för en mara"?, kanske inte. Hur som helst, nästa gång så ska jag koncentrera mig på viktkontroll och mindre på träning.
 
Väldigt mycket folk som kantade gatorna, det var kul . Alla säger att berlin är platt, fel fel fel.. uppför hela tiden, långa tråkiga boulevarder och uppförsbacke. Rätt trist faktiskt.
 
Nu funderar jag på att hitta första bästa bar och trycka in mig en drink. Tog en whiskey redan direkt efter loppet men det bet inte riktigt. Mer sprit, det är vad som gäller just nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0