Slutspurt

Kanske inte helt rätt ha att rubriken slutspurt nu när jag inte tränat alls på ett tag. Känns inte riktigt bra tyvärr. Enda fördelen just nu är att man får äta vad man vill... massor med onyttig mat, lite sämre med alkohol intaget tyvärr men tog ändå ett glas vin igår.. man är inte mer än människa. Får bli en bira på planet ner också, vi flyger Lufthansa och dom bjuder, man måste ta chansen, manr är som sagt inte mer än människa
 
 
Ser fram emot loppet på söndag men inte att springa. Kan bli tungt.  Får sikta på att springa bara lite lite snabbare än i stockholm... eftersom jag är tre kilo tyngre, kilon som jag åt upp mig på semestern i somras och som jag sen inte lyckats bli av med, så är egentligen prestationen större. Går säkert att räkna ut hur mycket mer energi man gör av med om man flyttar runt tre kilo extra i 42 kilometer under fem timmar... 
 
 
Hur som helst ska det blir kul att komma till Berlin igen. Bara var där en gång och det var en positiv överraskning. 
 
Men, till allas häpnad. nu börjar träningen för Amsterdam nästa år, drygt ett år kvar, ni hänger väl med.... Maraton genom redlight district, där gäller det att inte komma på efterkälken... 
 
Nej. dags att putsa skorna, packa energy drick och ge snart ge sig av:
Mitt startnummer är 5185 om någon är nyfiken. Kommer att ha runkeeper på. Om det börjar gå väldigt fort så har bussen hämtat upp mig. Det lär gå en buss bakom fältet och blir man passerad så måste man bryta... ujuj.
 
hörs
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0