nu kom väskan

två dygn försenat kom väskan. Precis när jag började förlika mig med tanken på att den var borta. Nu fick jag tillbaka min gamla sunkiga kläder som jag egentligen inte gillar... Hade den bara varit borta ett dygn till så hade jag iallafall kunnat handla lite schyssta tröjor.. nu får jag leva med mina gamla tråkiga tröjor.
Fick ett par nya sneakers ( Beckenbauer), ett par solbrillor och några tröjor ut av allt besvär men det var också allt. Hm, man är bra sniken.

Bulletinen är numera en träningsblogg men om man nu inte tränar, då finns det inte så mycket att skriva om. Simma är inte att träna, det är att bada. Promenerar är inte att träna, det är helt enkelt att gå.... Nej. imorgon är en annan dag...då djävlar... hur många gånger har man inte sagt det? hur många nystarter har man inte gjort i sitt liv? när man ligger där på sitt yttersta så kommer man nog att tänka; imorgon är en annan dag...


Imorgon ska vi simma med beduiner.. billigare och dessutom var delfinerna slut. Mister mister, do you wanna swim with the beduins? .....svårt att säga nej

ursprungligen så är det här en gnällblogg där jag har rät att säga vad jag vill.
Fy fan för feta rökande norskor. Dränk dom i tranlever olja.... Kom i tid, bitch... sluta röka, bitch...dö , bitch... så, nu var det sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0