Stödstrumpor

Så, då blev det lite träning iallafall men inte mycket nog.
 
Snömoddsträning en solig vinterdag var inte helt fel. Lite kallt kanske men fint ändå. Fast det gick trögt, trögt, trögt-. Undrar när det ska släppa? 
Kollar lite  på nya skor. vad vore livet utan nätshopping? Har sprungit ungefär 125 timmar i mina nuvarande så dom börjar väl ta slut, Lite inspirerande med nya skor. Vad ska det bli? Saucony från usa, england eller sverige. Idag är möjligheterna obegränsade, fast det tar tid, man vill ju vara säker på att man väljer rätt. Får nog bli amazon.uk som vanligt så man kan slänga på lite småsaker samtidigt för att dämpa konsumptionsångesten... 
Nätshopping i all ära men det är inte riktigt samma sak som att gå in i en skivaffär med begagnade skivor ( vinyl förståss) och gräva runt tills man hittar något fynd....
 
Testade mina nya strumpor igår. jajaja, det är stödstrumpor men dom verkar faktiskt fungera.Ska förhindra vadskador. Ålderstecken? jajamänsan... men nu måste jag ta till alla tänkbara tricks för att klara Paris i april. I värsta fall får man väl dopas sig med rödvin och calvados..
 
 
Friskis med ironman Kenneth igår. Tror jag är tillbaka i normal form, retade nämligen upp mig på två saker under passet vilket jag inte gjort på ett tag.
 
Först. Varför inte bara göra som ledaren gör? Tjej bredvid mig som inte bara körde egna övningar under stora delar av passet men som därför dessutom kom ivägen. Om du inte gillar passet, gå på ett annat, stör inte oss. Nästa sak: Sportbh:ar är tillför att bäras UNDER tröjan... inte som ett eget plagg. Medelålderskvinna strax framför mig verkade inte förstå det. När dessutom hennes tights var tighta och sportbh ett nummer för litet samtidigt som hon själv var minst två nummer för stor så kan ni säkert räkna ut vad som hände. Såg ut som hon hade satt vita falukorvar runt midjan... Ibland förstår man vitsen med burkor....
 
Som sagt, nu djävlar ska det börja gnällas igen. 
Cee Lo Green – Fuck You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0