ajajaj

Tre veckors semester med enbart tre försökt till löpning, misslyckade allihop, så man var ju lite taggad när man kom hem. Drog den vanliga rundan; Stadsskogen via Eriksbergsvägen, upp till Kung Björns hög, ner till Hågadalen och sen Stadsskogen hemåt, dryga milen.. Gick väl skapligt trots allt men dagen efter...ujuj, och idag ännu värre.
Träningsvärk i vaderna så jag knappt kom ner för trappan i morse. Blir en stretchande dag på jobbet, tur att man nästan är själv annars skulle väl folk undra vad man håller på med.. fast det gör dom väl ändå.
 
 
Blev en kort runda på onsdag. drygt rollator tempo... kunde inte springa mer än 5 km, så nu är det dags att göra något. fick tipset att beställa vadskydd så det får bli så. Tur att det finns Amazon.. nu blev det väl något lite mer också när man ändå beställde... böcker bla, precis som jag inte har nog av sådana.. har en hel bokhylla med böcker som jag ska läsa men inte hunnit med... 
 
 
Sprang till Jay-z nya igår, JAY-Z - Magna Carta... Holy Grail, helt ok men inte topp. KOm då att tänka på den gamle hjälte Puff-Daddy, vart tog han vägen, och hans debutalbum, Puff Daddy – No Way Out. lyssnade när jag kom hem och inser, vilket jag väl visste redan innan, att det var bättre förr. Skivan kom 1997 men håller fortfarande. Får bli en liten puff period nu, man kanske ska vänja sig innan man åker till Amsterdam... 
 
Puff, Nas, Common... tidiga favoriter. tom sett Common på Sten Sture i Uppsala, Puff tillsammans med Snoop på Globen. Även sett Ice-Cue, Talib Kweli, delar av Wu-Tan Clan, Pharcyde... fast, det är bara att erkänna att hip-hop inte blir riktigt bra live- Fast det vore onekligen kul att se M&M....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0