löprunda

Tänkte mig en lite längre löprunda igår och så blev det men... det gick otroligt långsamt och trots det blev jag riktigt trött. Inte bra. Undrar om det är något som inte står rätt till. Mest trött och hängig faktiskt.
 
16 km med en snitt hastighet på 6.15 är en halvminut för långsamt per kilometer. OK. det har varit dåligt med träning, mycket festande och dessutom försöker jag lägga om löpstil till att ligga lite längre tillbaka på foten men ändå...
 
 
riktigt besviken när jag kom hem, dessutom helt slut.. måste nog till mer grundträning. Ligger väldigt mycket back på träningsplanen inför Amsterdam, känns nästan som man ska ge upp...inte ge upp loppet men ge upp att försöka göra en vettig tid. vad har det egentligen för betydelse hur fort man springer 42 km? Ingen alls, bättre att ta det lugnt och njuta av loppet än att jaga livet ur sig för något som ändå inte har någon betydelse.
 
 
 
Tur att det finns musik som kan hjälpa till eller hur? Blev lite Frank Ocean igår. Han har bara gjort en skiva men finns med på lite singlar och samarbeten, här är en lista med allt av honom som finns på spotify
Frank Ocean
 
Börjar bli eftermiddag nu och tankarna börjar komma, kanske borde testa igen.. en kortrunda, långa skogen, 5 km.... i bättre tempo än i går... med en nygjord spellista med Glasvegas singlar i lurarna.. ja varför inte.
Ny Glasvegas
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0