en runda på stranden

blev faktiskt en runda idag, 43 minuter längs stranden, gick ok ett tag men sen kom svettningarna.. man är nog i klimakteriet... svettades tom mellan fingrarna, när jag var klar hade jag fått russsinfingrar... satt mig i skuggan men svettningarna vill inte sluta, blev till slut tvingad att bada bara för att få det att stoppa...
Firade med två bira till lunch... lär väl bli några fler vad det lider, vi firar midsommar afton idag istället för igår, sill och nubbe i 38 gradig värme låter kanske inte så lockande men det ska bli riktigt gott och kul att träffa lite folk.

Rätt lätt att komma in i ett slötempo när man är här. Upp kl nio, frukost, sen till stranden, sen en bira, en lunch med bira, hem till balkongen, ner på stan för lite middag... dagarna går i stilla mak... och nu har det redan gått en vecka,snart bara två veckor kvar. fast så får man inte tänka "vi pratde om vintern, när sommaren var som skönast" som Uffe sjunger, Uffe som jag missar i sommar... blev Bowie utställning i London istället. jaja, man kan inte få allt.

Nej, dags att beställa in en bira,, det är ju trots allt lördag och vi har semester

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0