inte mycket träning

ambitionen var att springa en kvart för varje öl... startade med fyra öl till lunch första dagen, detär ju ändå semester,sprang en kvart.... tre öl back direkt.... dagen efter, fler öl och ingen löpning, ännu mer back...förskte sen springa men det är helt omöjligt i 38 graders värmen och nåt kraftigt allergiframkallande i luften. 
 
Nu finns det tre alernativ:
Sluta med öl
Springa fast det är en plåga
Gå upp kl fem ochspringa
 
Inget alternativ är speciell bra eller hur. Får nog inse att det är tre förlorade träningsveckor... tar in en öl till för att försöka glömma hur  många öl jag  druckit... 
 
Situps varje kväll kanske vore en bra ide.... not. nej, jag ställer helt enkelt groggen  lite längre bort  på bordet så jag måste sträcka mig... 
 
det värsta är att man kommer att komme hem och se hurfrisk ut som helt, brun och fräsch, men med en lever som snart ger upp och en kondition som inte ens går att mäta.. men man ser frisk ut och  det är ju huvudsaken....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0