Sista på länge

en liten förmiddagsrunda i ett varmt och skönt Uppsala innan det är dags att åka till huset i Turkiet i tre veckor. Valde idag att springa i skogen enbart för att känna den sköna svenska gröna sommaren. Kan det bli bättre än att i sakta mak springa i uppsalas Stadsskog bland träd och blommor första dagen på semestern? Tror inte det. Den svenska sommaren är fantastiskt... eller om någon sa.... Svenska sommaren är en fin dag... 
 
Fin men kort alltså
Så, träningen går väl sådär men bantningen går lite bättre faktiskt. Klockade in på 89,9 i morse, ner över fyra kilo sen första maj. Nu blir det väl några hårda veckor men ska ändå försöka vara duktig och undvika alltför mycket skit... 
 
Min metod denna gång har varit att vänta med att äta så länge det går, sluta med nötter, notera allt i shapeup.. helt enkelt göra av med mer än jag sätter i mig... Ni får gärna kalla det Bergman metoden om ni vill. ÄT MINDRE TJOCKIS!!!!!
 
jag förordar skatt på tjockisar, rökare, dumma människor.. ja, vafan, beskatt kvinnor också.. män med.. i princip, beskatta alla utom mig... Ska ta ett snack med Erdogan ( stumt g) när vi är i Turkiet, han håller nog med..
 
har ni inget för er idag så ta en titt in i min kompis Lyles värld...Lyle Lovett numera på spotify...
Låtar som " she aint no lady, shes my wife", " shes ugly from the front" men oftast är det låtar som denna
Lyle Lovett – Give Back My Heart eller Lyle Lovett – If I Had A Boat
 
Tror Pontiac är den skiva jag lyssnat flest gånger i rad på. Fem timmar på ett tåg till Mora-... blev helt sänkt av tonen, texterna, anslaget... Leave Texas, come to Sweden.. dessutom har karln, trots ett mindre fördelaktigt utseende, varit gifk med Julia Roberts..  Reeeeespect
 
 
Nu, dags att ge sig av... Packad och klar.. inte riktig än men det står en Wild Turkey på skrivbordet.. 
Skål MF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0