träna eller inte

Alla goda föresatser försvann först dagen, så kan det vara, tyder på extremt dåligt karaktär, men ska man ha dålig karaktär ska man ha sämst..
Känns som all träning nu är spolad ner i toaletten men så är det säkert inte, har fått en stark högerarm av att lyfta alla Efes. Varför springa ett maraton till, jag har ju redan sprungit tre... så, fuck it, in med en Efes till....
Samtidigt är det många som anser att mental träning är väldigt viktigt... jag har tänkt springa väldigt många gånger så det kanske ger någon liten effekt. Man tar varje halmstrå att försvara sin depraverade livsstil... snart är man hemma och då djävlar....

Som Ronny Eriksson sa in en sketch när frun flyttade ifrån honom ..nu djävlar ska jag bli snygg... Lid i natt, vilken underbar tv-serie.

Så. Sitter på en restaurang med en öl framför mig, ser ut över ett mörknande hav, väntar på maten, kalamari, och sen lite vin... och jag funderar på om jag ska springa imorgon bitti, man är fan inte slug... klart jag inte ska....


En vecka kvar av totalt tre... börjar komma in i turktempo men samtidigt så börjar jobb ångesten komma krypande... lika bra att ta en bira till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0