Går illa

Träningen går väl sådär. Ständigt småförkyld drar ner humöret, dåligt humör drar ner träningsviljan.
 
 
Löpargruppen har blivit den viktigaste träningen och så var det inte tänkt. Var mer inne på att det skulle bli ett komplement till längdträning men varje gång jag ska ge mig ut och springa långt så hittar jag ursäkter för att låta blir... senast vände jag för första gången under en runda, kändes inte så bra.
 
 
Mitt tricks för att träna är annars att lyssna på ny musik. Körde Bowies nya senast men blev rätt besviken. Singlarna bra, finns ett par bra till men det finns också några bottennapp. Känns märkligt att han väntat 10 år på att ge ut en skiva och ändå känns det som ett hastverk, han hade kunnat vänta några månader till och istället gett ut ett fulländat album. Hade det inte varit just Bowie så tror jag att skivan knappt hade uppmärksammats. Nu leder den väl försäljninglistorna i massor av länder. Kan väl bero på att hans fans också är kvar i skivköparåldern...Som Lundell... säljer 50.000 ex av varje skiva han ger ut men under relativt lång tid... Vet inte när jag köpte en skiva senast. var ett tag sedan. Borde ha lagt på minnet vilket som var den sista cdskivan. Vet att det vara Sign o the times med Prince som var den sista vinylen.... Nu ska dom fram igen, iallafall tre stycken ska fram. hittade utmärkta ramar på Gallerix just för vinyl... konstverken ska fram..
 
Fast.. nu skapade man sig själv en ny stress situation. Vilka tre ska upp på väggen? Svårt att välja. Har väl tre fyra hundra i förrådet. Återkommer med rapporter.... 
 
 
 
rätt ofta man säger "detta är årets skiva" och nu säger jag det igen.. Kanske inte årets men det bästa jag hört på länge. RZA har gjort det igen. Wu-Tang is back ( not to be fucked with...).
Killah Priest – The Psychic World of Walter Reed
 
 
Otroligt mångfacetterad och djup skiva. Ska bli kul att lyssna på den mer intensivt på nästa träningsrunda.. om det nu går att springa utan att hamna i hip-hop rytmer... yoooh!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0