Nya tankar

Dags att tänka om. 15 kilometers tur igår och värk i ena låret. Kan tom vara en lite bristning. Inte så bra. Blev dessutom trött men det kan förhoppningsvis bero på att jag helt enkelt sprang för fort. Skulle köra drygt 6 temp men blev snarare 5,30. Verkar som att tekniken med att springa lite längre fram på foten gör att det går något fortare men att jag också blir tröttare. Inte så bra. Får nog vara med träningen nu, kanske jogga lite lätt några gånger i Turkiet men annars mest vila benen. 
 
 
 
Är inte längre fråga om fysik, nu är det rent mentalt... Jag ska runt, så är det bara. det enda som kan hindra är kramp eller skada,, fast då får jag väl hoppa fram på ett ben... runt ska jag. Sista chansen att springa Paris. Blir Amsterdam i höst och kanske, kanske London sen är det slutsprunget. Allt har sin tid. Bowlingen hade sin, golfen hade sin, löpningen har sin, vad som kommer sen är inte så lätt att veta men något är det säkert.
 
 
 
Blir nog inte mycket golf i år heller. Rätt trött på allt som har med golf att göra efter två år som ordförande i Grönlund. Tänkt golf varje dag men spelat allt mer sällan och, framförallt, allt sämre. Handikappet på väg upp så snabbt att jag snart får ta grönt kort igen... Singelhandikapp är inte att tänka på längre. jaja, så kan det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0