turkland

Så. Tillbaka till Akbuk, Turkiet. Lååååång flygresa med fyra timmars uppehåll i Istanbul. Ner med kepsen och sova.. 
19 grader och sol. Hög och fin luft. Perfekta förhållanden för att träna men men men. har fått problem med höger knä, nåt fel i knävecket, känns inte bra. Får trösta mig med en Efes till...man ska tydligen inte dricka alkohol före loppet men vad ska man då dricka? Tror jag ska ta med mig några flaskor under loppet, hoppas dom serverar vin vid vätskekontrollerna, det är ju trots allt Paris, the city of lights cancan and wine. 
One night in paris, is like a year in any other place.... lite frågesport... vem sjöng den? Det enda bandet som är döpt efter mängden sperma i en sats... rättare sagt dubbla mängden...
 
Kanske ska våga mig på en liten liten långsam joggingtur imorgon, efter marknadsbesöket och påskmiddagen...
återkommer med nya rapporter  när det hänt något, troligtvis innan eftersom det aldrig händer något ( och det är bra...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0