Knähjälp

Tack för tips om knäet. Uppskattas. har dessutom inte blivit bättre. 
Tips ett: idrottsklinikenrehab.se verkar bra... "första tid 9 juni".ajaja... "men jag kan knappast gå" snyftade jag så då klämde dom in mig om två veckor...Rätt ok.
 
 
Tips Två:Samtal till Elisabeth sjukhuset, läkaren som opererade min menisk för sex år sedan, "krävs remiss".
Tips tre. om att kortisonspruta ska hjälpa... kanske är bra.. hur gör man? finns det på nätet? En kortisonapp kanske....
 
 
Eget tips: Slutligen ringde jag hemläkare, han har tydligen kvällsöppet, tid ikväll 20.00, tackar tackar ( Kåbohälsan) fantastiskt bra.. Hoppas han har någon ide om vad som ska göras och inte bara säger " vila, sluta springa, du är gammal, ge upp och dö, gubbdjävel!" Fast han lindar nog in det lite."betala fakturan, sen kan du dö (gubbdjävel)".... 
 
gamla människor ska inte hålla på och springa, hoppa och göra sig till. Ge oss över 55 en rollator och ett busskort så slipper vi belasta sjukvården med ungdomsskador... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0